Missie en visie

Mijn missie is gezondheidswinst, een diepgaand inzicht in je klachten en jouw welzijn te vergroten, waardoor er een nieuwe energetische balans ontstaat. Hierdoor herstel je van je klachten, hervind je een nieuwe balans en kun je weer meedoen in de maatschappij, op je werk of in je gezin.

Om dit doel te bereiken worden behandelingen aangeboden van energetische therapie, en een combinatie van energetische therapie met EMDR, individuele opstellingen en de healing circles. In de praktijk wordt gewerkt vanuit de persoonlijke hulpvraag van de cliënt. De focus ligt hierbij op autonomie en het versterken van de eigen regie.

Het doel van de behandelingen is gericht op:

• Het verbeteren van je fysieke en mentale gezondheidstoestand zodat je energiehuishouding weer in balans is en je beter functioneert;
  • Het verwerken van akelige ervaringen;
  • Een diepgaand inzicht krijgen over het hoe en waarom van je klachten;
  • Het voorkomen van aandoeningen en ziekten;
  • Het verminderen van ziektelast bij chronische ziektes.

Blokkades in je energieveld kunnen genezingsprocessen vertragen of zelfs stopzetten, met als gevolg psychische klachten, chronische ziekten of angsten. Blokkades komen tot uiting in bijvoorbeeld vermoeidheid, overgewicht, ongewenst of ongezond gedrag, pijn of negatieve gemoedstoestanden.

Behandeltrajecten worden individueel samengesteld en specifiek afgestemd op de hulpvraag van de cliënt. De trajecten zijn gebaseerd op het principe dat eerst blokkades weggenomen worden, waardoor de ongewenste situatie in een ander licht komt te staan. Hierdoor ontstaan er nieuwe inzichten die ruimte geven voor vervolg van het herstelproces.